Kuidas motiveerida end teenima rohkem raha?

Väga lihtne on optimistlik ja rõõmsameelne olla aegadel, kui kõik läheb hästi. Seda sain praktiseerida näiteks bikiinifitnessiga tegeledes, kus kindlaks kuupäevaks pidi mu vorm “valmis” olema. Kuna raskes elusituatsioonis kipume kogu aeg mõtlema negatiivsele, siis selle harjutuse käigus mõtleme igal õhtul kolmele positiivsele asjale, mis täna juhtusid. Seega igasugune tempokam , mis tõmbab mul puusa käima, on piisav, et motiveerida mind ide jaoks! Olen jäänud truuks Spotify pleilistile dancePOP juba aastaks. Kunagi kui tegelesin veel jooksmisega, siis ainus asi, mis mind jooksma üldse ajas, oli muusika! Ja noh… ilus ilm. Kleebi see endale külmikule, kirjuta trennipäevikusse või pane arvuti desktopile sticky notes’idesse kirja. Tihti elavad meie mõtted oma elu ja me tunneme nagu puuduks meil nende üle kontroll. Kodused toimetused, tähelepanu nõudvad pereliikmed ning mugav diivan koos lemmiksaatega nõuavad kõik oma tähelepanu. See peaks juba oleme piisav motivatsioon, et ennast kätte võtta ja hakata oma uusaasta lubadusi ellu viima.Aga olgem ausad, pärast pikka väsitavat tööpäeva koju jõudes on trenn viimane asi, mis mõttes mõlgub. Leia endale toetav, samas motiveeriv ja mitte liiga jutukas partner, kellega koos trennis üksteist tagant ida. See harjutus õpetab meie aju taas positiivseid külgi elus märkama ja seeläbi meie stressi vähendama. Instagrami konto @paljasporgand Lisaks on internetis palju erinevaid treeningvideoid, kus saad täpselt endale sobiva kava järgi trenni teha. Pealegi vallandab trenn õnnehormoone ning hoiab meid juba eos õnnelikena.

10 viisi, kuidas motiveerida end trenni tegema! - Paljas.

. Sa võid ju igati heas vormis olla, aga me, inimesed, oleme loodud end liigutama! Alustades treeningutega juba noorena ja püsides aktiivne suurema osa oma elust, võid sa ennetada mitmeid haigusi ja vaevusi hilisemas tulevikus. Seega enne kui lähed järgmist Guessi kotti ostma, investeeri mugavatesse, ilusatesse ja sind motiveerivatesse trenniriietesse. Hüpoteeklaen: kinnisvaralaenud ja refinantseerimine. Toitu teadlikult, nii et sa ei pea “dieeditama” enam mitte ükski päev. Kui oled vaiksem treenija, kes ei taha just sõbraga trennis lolliks minna ja karjuda üksteise peale, siis võib olla sul siiski trennikaaslasest kasu! Ja siinkohal siis jälle tänu kohustusele – kohustusele, mis tekib, kui olete leppinud aja kokku. Ehk otsi põhjuseid sügavamalt. Raha annetamine võib su elukvaliteeti tunduvalt parandada. Märgi see aeg kalendrisse ja kirjuta juurde aeg iseendale. Alguses on see raske, kuid harjutades muutub lihtsamaks, sest selline juba on kord aju ehitus. Suurimaks motivaatoriks leian endale olevat tähtaja. Meie oleme ju need, kes kannatavad. Need on vahvad unistused, aga reaalsuses ei pane tegutsema. Iga kord kui tunned, et ei jaksa trenni minna või teeksid pigem midagi muud, siis loe seda ja meenuta endale, millele see trenn sind lähemale aitab ja kui oluline see sulle pikas perspektiivis on.

Kuidas end raskel ajal motiveerida? - Meeskonnakoolitused.

. Mõtiskle nende küsimuste ja vastuste üle, ja leia enda jaoks sobilik tee. Me muudkui ketrame ühte ja sama mõtet oma peas, kuigi teame, et see ei muuda mitte midagi. See uueneb pidevalt ning isegi mu kahetunnise sessi jooksul ei kipu lood korduma. Murdosa jälgitavatest on mu sõbrad. Mu keha lihtsalt nõuab liigutamist ja treenimist ning seda ma talle ka pakun! Kuna enamik teist vast sealmaal veel ei ole, siis kuskilt tuleb ju alustada ja harjutada endale see uus harjumus sisse. Tähtis on, et naudid, mida teed!Pane kalendrisse kirja kohtumine iseendagaMõtle läbi oma päevaplaan ning pane paika aeg, mis on Sulle trenni tegemiseks kõige sobivam. Kui sa oled oma füüsilise kehaga rahul, siis ära unusta vaadata enda sisse. Trenni kannatan väikese lisamotivatsiooniga ehk trennikaaslasega teha ka mõnes teises kindlas klubis, aga siiski pole ükski trenn nii kvaliteetne kui seda on Sparta seinte vahel. Nii ei saanud ma lubada endale käega löömist mitte ühelgi päeval. Ma kohtan jõusaalis, olenemata soost ja vanusest, igati vingeid trennifashionistasid. Ei ole oluline, kas see on hommikul vara enne tööle tõttamist, päeval kui lapsed magavad või hoopis õhtutundidel kui kõik muud toimetused tehtud. Ma ei kujuta ette, milline mu trennisess ilma kõrvaklappideta oleks, sest olgem ausad, üldruumide muusika on seinast seina ja pärast “I keep bleeding, I keep keep bleeding love…” ei oleks mul küll enam tahtmist, vere maitse suus, rauda suruda. Nii õpin jälle midagi uut ja saan oma treeningkoormuse viimase piirini lükata. Kuidas motiveerida end teenima rohkem raha. Kaal on lihtsalt üks number, mis tegelikult ei anna pilti sellest, kui terve, elujõuline ja enesekindel sa oled. Aga ometi, vormis olla tahaks ja sealjuures tunda end energilise ja elurõõmsana. Eesmärgid Kui tead juba, MIKS sa enda ellu muutust vajad, siis pane paika täpselt MISSUGUST. Suur aitäh kõigile kaunite sõnade eest, et olen teid motiveerinud trennis käima, oma elustiili tervislikuks muutma või iseendale rohkem tähelepanu pöörama ja end armastama. Analoogselt tuleb toimida igas olukorras, mis raskendab laenumakse tasumist. Teisisõnu, sea endale eesmärgid. Treeningriided Noniii, pole vist vaja väga sõna võtta, kuidas üks ilus ja ideaalselt istuv ning keha vormiv treeningriietus võib motiveerida trenni jooksma! Ja jutt ei käi enam ammu mitte vaid naistest, ka mehed on siinkohal muutunud väga palju edevamaks. Sellest on saanud mu igapäev ning sammud jõusaali poole seada on minu jaoks sama elementaarne tegevus kui näljaga külmkapi kallale minemine. Aga muusika oli see, mis seadis ühe jala ikkagi teise ette. Mis teisele inimesele reaalsed tulemused toob, võib kolmanda inimese tee ummikusse ajada. Ehk siis mitte kumbagi harjutust sa efektiivselt teha ei saanud, sest ilmselgelt need masinad päris nii ei töötanud nagu nende tootja oli vaimusilmas ette näinud. Sel viisil saad silma peal pidada oma päeva jooksul tehtud sammudel, une kvaliteedil, treeningutel ja muul. Mis ühele inimesele sobib väga hästi, võib teisele osutuda vastumeelseks. Meie keha vajab ju ometi võimalikult mitmekülgseid toiduaineid, et saada kätte kõik vajalik! Toidulisandid on mõeldud ju vaid tervisliku eluviisi lisatoetuseks, mitte nende peal elamiseks. Treeningkava pole mitte kasulik vaid motivatsiooni saamiseks, vaid ka teadlikuks treenimiseks. Kõik vastused stiilis: oleks tore, võiks, tahaks, ei ole piisavad motivaatorid. Ise olen muidugi jõudnud ka sinnamaale oma eluviisiga, et isegi kui teilt ei tuleks paar kuud ühtegi tänukirja, siis ega mul see trennimotivatsioon kuhugi ei kao. Õige koht Tihtipeale alahinnatud on treenimiseks sobilik koht. Päevadel, mil oled vähe liikunud, motiveerivad näitajad sind kindlasti ühele lisajalutuskäigule minema! Tervis ja trenn käivad käsikäes. Päris nii ei ole, et viskan trennikoti kokku ja lähen trenni, kuhu loosiratas saadab. Tähtis on, et see aeg sobib just Sulle ja Sa ei lase sinna muid kohustusi tekkida. Kui aga tegemist on olukorraga, mida me isegi tegutsemise kaudu muuta ei saa, siis tuleb lihtsalt oma mõtteid hakata teadlikult sellest olukorrast eemale juhtima ning suunama neid positiivsetele aspektidele meie elus. Toitumisplaani all pean silmas enda harimist toitumisvaldkonnas. Minu puhul on jutt Sparta Spordiklubist.

Kuidas end raskel ajal motiveerida? - sõ

. Õige toit on meie kütus, meie taastumine ja meie tulemused! Hari end tervisliku toitumise teemadel ning ära piira end kindla toitumiskavaga, millest tüdined päris kindlalt paari kuuga. Vali trenn, mis su ajagraafikusse sobib. Mina isiklikult sõltun väga keskkonnast. ehk pikisõnu fitsporation on kõiksugused pildid inimestest, treeningutest ja toidust, mis motiveerivad teisi elama tervislikumat eluviisi. Selleks on mul väga selgelt välja kujunenud mulle juba tuttav ja teiseks koduks saanud jõusaal. On selge, et raskes olukorras on optimistlikku hoiakut raske säilitada, aga seda saab teha jällegi läbi konkreetsete tehnikate. Samuti on oluline teadvustada, et iga indiviid on eriline ja isiksus omaette. Kui oled algaja, siis ära mitte proovigi ilma personaliseeritud kavata midagi ukerdama hakata. Nii võid sa end veel vigastada või kaotada tulemusi nägemata motivatsiooni sootuks. Enne kui treeningutega alustad, pane kirja ÜKS PEAMINE PÕHJUS, miks oled teinud selle otsustava sammu. Aga kurb tõsiasi on see, et me võime küll teisi oma hädades süüdistada, aga meie oleme need, kes enda elu elama peavad. Mõtlemine probleemist ei lahenda probleemi, tegutsemine aga küll. Tänaseks on olemas ka eestikeelne videotreeningute keskkond, millega koos mugavalt treenida saad. Kui niimoodi liiga pikalt elada, siis ühel hetkel end ilmutav tõde võib olla väga valus. Kui sa oled seadnud endale eesmärgiks, et tahaks kaaluda vot X kg, siis see ei ole põhjus, mis sind reaalselt tegutsema paneb. Päris ränka pump the iron muusikat ma ei kannata ja liiga malbet  muusikat ka mitte. Kust sab laenu. Oluliselt keerulisem on see aga siis, kui kõik allamäge kipub minema.

Seetõttu on väga oluline kõikidesse sellistesse soovitustesse teatud ettevaatlikkusega suhtuda. Leia endale treening, mida sa tõesti naudid, nii et trenni tegemine ei tunduks sulle kohustusena vaid sa ei jõua ära oodata, millal alustada saad. Siinjuures on oluline säilitada optimistlik hoiak, mis käivitab meie ajus võimsad protsessid ja suurendab ka meie probleemide lahendamise potentsiaali. Kui olukord on aga meie mõjuulatuses, siis tuleks vastavad tegevused ette võtta.Aktsepteerimine tähendab oma mõtete märkamist ning juhtimist

Märkused